Hoe kan ik in Outlook 2007 een knop maken die wanneer ik erop klik een tekst plakt?

Ik zou graag willen dat wanneer ik op een knop (of link oid) in Outlook 2007 klik, er een tekst die ik van te voren in kan stellen wordt geplakt in de e-mail die ik aan het typen ben. Ik heb al gekeken bij de macro's, maar het lukt me niet om dit goed in te stellen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Outlook 2007 beschikt over 'Snelonderdelen', te vinden waneer je een mail aan het maken bent op de ribbon 'Invoegen'. Je kunt hierin allelei veelgebruikte stukken tekst, compleet met opmaak, bewaren voor hergebruik.

Om teksten toe te voegen, maak je ze een keer en selecteer je ze. Via Invoegen, Snelonderdelen, kun je het geselecteerde als snelonderdeel bewaren via de optie 'Selectie opslaan in de galerie snelonderdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik gebruik daarvoor het programma 'perfect keyboard' te koop via pitrinec. Hierin kun je tekst definiëren en in ieder willekeurig programma plakken via een zelf te definiëren toets- of lettercombinatie.

Het is dus niet specifiek voor Outlook, maar werkt in iedere applicatie waar je tekst kunt invoeren.
paulus811
14 jaar geleden
Je bent op zoek naar de handtekeningen:

outlook => tools => mail format => signatures
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met typeitin kun je zelf "macros" aanmaken zoals basis teksten.
Niet perse voor Outlook bestemd, maar voor alles eigenlijk waar je teksten in kunt plaatsen.
Het betreft hier een shareware en zou 30 dagen te gebruiken zijn. Ik weet niet of je het daarna kunt gebruiken ik heb zelf wel een licentie hiervoor.