hoe komt het en wat kan ik er aan doen dat sinds goede vraag vernieuwd is de website erg hapert op mijn laptop?

naar beneden scrollen is rampzalig, iets tikken ben ik al 5 woorden verder eer dat er iets op mijn scherm verschijnt etc etc....het is erg vervelend en ik had dit eerst nooit, wat kan ik hieraan doen?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb hetzelfde ook bij hotmail ( dan is het meer niet reageren op letters die ik intik) sinds dit overgenomen is, maar dat is maar af en toe, bij goede vraag heb ik dit altijd en bij andere websitesof bijvoornbeeld word helemaal nooit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
Welke browser heb je? Bij mij is IE onstabiel, en FF prima
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bij mij werkt IE ook niet, krijg ik een rare blauwe balk door het beeld. Ik gebruik Google Chrome Portable.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja , eigenlijk belacheljk.
Op mijn oude PC deed GV het ook niet in IE9.
Wel met Chrome.
Nu heb ik een nieuwe PC en nu doet ie het wel best goed met IE 9.

Het beste antwoord

Kan mogelijk liggen aan de browser die je gebruikt. Je kan het beste je webbrowser dan updaten of een andere webbrowser downloaden.

In de meeste websites gebruiken ze nu veel nieuwe soorten programmeer talen die mogelijk niet worden ondersteund door je browser. Veel websites passen zich tegenwoordig ook aan je scherm aan. Maar als je een browser hebt die dat niet ondersteund dan krijg je inderdaad problemen met scrollen of dat de pagina raar wordt weergeven.