Hoe haal je de mail van live.nl binnen in een mail programma?

Toegevoegd na 52 minuten:
Ik werk met een mac, mail moet binnen gehaald worden in het programma MAIL. Probleem is dat de POP niet lijkt te kloppen.... Hij kan de mail niet binnen halen. Wat zijn de juiste gegevens voor het binnen halen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dit kan bijvoorbeeld met het programma Outlook (van office) in Windows.
Je opent het programma, kiest vervolgens in de taakbalk 'extra', emailaccounts.
Kies voor 'bestaande emailaccount toevoegen' en doorloop de wizzard.

Nu wordt je mail live.nl mail ook binnengehaald in Outlook.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn vele mail programma's die Live mail ondersteund.

Ik gebruik zelf Thunderbird je hoeft geen informatie over de server in te vullen je hoeft alleen in te loggen.

Hier is de download link van Thunderbird
http://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

Toegevoegd na 32 seconden:
Ik hoop dat dit je vraag beantwoord