Wat is een programma waarmee ik 80+ adressen kan ordenen/digitaliseren en makkelijk kan vinden?

80 adressen is net iets te veel om te prikken op een kaart, ik zoek een programma waar ik alle adressen in kan importeren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (2)

Een databaseje is het makkelijkste waarschijnlijk. Fileflamingo is bv een geschikt gratis programma. Een tutorial: http://www.computeridee.nl/workshops/maak-een-database-met-gratis-software.

En anders kan je natuurlijk binnen google maps je eigen kaart maken, waar je elk adres in plakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ze kunnen opslaan in het "Contactpersonen"-gedeelte van Gmail. Je kunt je gegevens dan overal benaderen en je kunt ze, door op het icoontje bij het adres te klikken, op Google Maps laten zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hetzelfde geldt voor Outlook.com. Alleen krijg je dan een Bing-kaart.
bamibal