hoe komt ik er achter welke programma´s ik kan verwijderen van mijn computer?

Er wordt tijdens een computer leven heel wat geinstalleerd en ook weer verwijderd. Als ik bij configuratiescherm - programma verwijderd, kijk dan staat er veel waar ik niet van weet wat het is. Hoe kom ik er achter wat ik kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Programma's waarvan je weet dat je die zelf hebt geinstalleerd kan je gerust verwijderen. Programma's waarvan je niet weet hoe ze in jouw pc beland zijn kan je beter eerst in google typen en uitzoeken wat het is. Bepaalde programma's zijn nodig om je Operating System goed te laten werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Zo doe ik het ook, veiligste manier

Andere antwoorden (1)

Wat je zelf geinstalleerd hebt, en niet meer nodig hebt, kan je zonder meer verwijderen. Programma's die je niet herkent, daar kan je beter maar afblijven.