Hoe maak ik een clustering/groepsindeling in het adresboek outlook 2007?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het handigst is het om categorieën toe te passen. Je kunt standaardcategorieën gebruiken, maar ook zelf categorieën maken. Het voordeel is dan dat je één contactpersoon aan meerdere categorieën kunt koppelen.
Een andere optie is mappen maken binnen de contactpersonen, maar als een persoon in twee groepen hoort, moet je de contactpersoon dubbbel aanmaken.

Toegevoegd na 2 uur:
Als het gaat om het versturen van mail aan een vaste groep mensen,dan kun je beter verzendlijsten maken. In contactpersonen maak je een groep (Via Nieuw - Groep) en daar kun je dan personen aan toevoegen.
bamibal