Raak ik mijn hotmail email adres kwijt?

Ik kreeg laatst weer een herinnering dat MSN zal verdwijnen, maar de mogelijkheid bestaat om het om te laten zetten naar Skype. Ik gebruik MSN eigenlijk nooit meer, dus daar vrees ik ook niet voor.

Nu is het zo dat ik wél mijn hotmail heel veel gebruik. Overal waar ik een email adres heb moeten ingeven, heeft mijn hotmail adres. Want dit is ook mijn enige email adres die ik ooit gemaakt heb. Raak ik dan ook mijn hotmail adres kwijt wanneer MSN overgaat in Skype? Of blijft deze email service bestaan?

Toegevoegd na 1 minuut:
In de bijlage (foto) wordt een stuk van het bericht weergegeven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (3)

je hotmail kan je gewoon om zetten naar outlook en alles gaat gewoon mee er verandert verder niets alleen het programma.
11 jaar geleden
De e-mailservice van Hotmail blijft niet bestaan, maar gaat over in Outlook. Je e-mailadres echter blijft gewoon geldig en bruikbaar.
Amadea
11 jaar geleden
Ik heb mijn msn al geupdate naar skype, wat ik beide eigelijk bijna niet gebruik. Mijn hotmail kan ik gewoon blijven gebruiken, ookal heb ik dus geen msn meer.