Bestaat er software die programma's vastzet op beeldscherm?

Af en toe maak ik gebruik van de rekenmachine (die in Windows zit) en tegelijkertijd internet. Zodra ik dan op mijn scherm klik, verdwijnt mijn rekenmachine weer naar de achtergrond. Soms is dat lastig.

Is er een manier of software die ervoor zorgt dat beide programma's zichtbaar blijven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja, AquaSnap doet dit: http://www.nurgo-software.com/products/aquasnap/28

Door een window even snel heen en weer te slepen ('shake') blijft ie dan bovenop.
gvrox
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aangezien dat je prog. vb. word waneer actief altijd op de voorgrond zal komen kan je dat volgens mij enkel doen door word te verkleinen en dan de rekenmachine ernaast te plaatsen. Dan blijven ze beide zichtbaar.

Er is er echter wel 1 soortgelijke winontop! De naam zegt het al