Ik kan in word geen kleine letters meer typen, hoe los ik dat op?

Hoe krijg ik in word weer gewone kleine letters?? Ik type normaal, ook niet met de caps lock toets aan maar ik krijg alleen maar hoofdletters!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
7.4K

Antwoorden (2)

Start je computer op nieuw op en kijk of het werkt anders, bij word 2007 ga naar lettertype dan naar dat pijltje rechtsonderaan in dat tabelletje en dan naar afstand en positie.
Dan nog problemen neem contact op met:
Microsoft B.V.
Evert van de Beekstraat 354
1118 CZ Schiphol
Tel: +31 20 5001500
je kan dan ook met de microsoft chat praten tussen 9 en 5 maandag tot en met vrijdag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk heb je in het lettertype bij "effecten" per ongeluk de optie hoofdletters aangezet.

Om dit weer uit te krijgen kan je de volgende handelingen verrichten:
Ga op een tekst staan, klik met rechtermuisknop, selecteer in het snelmenu lettertype, haal daar onder "effecten" de vink bij de optie hoofdletters weg.