In een map zitten foto's en filmpjes. Kan ik die hele map branden en worden dan de filmpjes ook gelijk afgespeeld op de gebrande dvd??

Het zijn 150 foto's en 5 filmpjes. Bij elkaar 3,50 mb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
branden op een cd betekent eigenlijk overkopieren op een cd. het enige wat je doet is de bestanden overzetten op de CD. ik heb geen idee wat je wilt dat er afgespeeld wordt, maar een normale media player zal de foto's negeren en alleen de video's afspelen.

Het beste antwoord

Ja, je kan de hele map op een DVD branden, maar ik zou er 2 mappen van maken, 1 voor de foto's en de andere voor de filmpjes.

Of je de filmpjes die op de DVD staan kan afspelen is afhankelijk van het type filmpjes, welke extensie hebben ze en of je een programma hebt die daarvoor geschikt is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok. Dank je. In 2 mappen plaatsen had ik nog niet bedacht. Heb het gedaan en het ging perfect.