ik krijg microsoft office professional 2010 niet verwijderd, wat moet ik doen?

ik heb sinds 2 dagen een gedownloade versie van Microsoft Office professional 2010 maar deze werkt niet, als ik bijvoorbeeld een word-bestand wilde openen kreeg ik het volgende bericht: `de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is´
toen heb ik verschillende dingen geprobeerd om het werkend te krijgen ( van o.a. de Microsoft site) maar dit hielp niet. nu als ik het wil opstarten gebeurt er gewoon helemaal niets. en als ik het wil de-installeren sluit de laptop zich vanzelf af.

Ook voor dit probleem heb ik verschillende dingen geprobeerd maar niets helpt. (gewoon de-installeren, Revo uninstaller gebruikt, Microsoft Fix it tool ) en een andere (oudere versie) erover heen installeren werkte ook niet.

alle hulp is welkom en alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je het er echt af wil, en je heb niet teveel anderen belangrijken dingen erop staan moet je proberen je computer terug te zetten naar de fabrieks instellingen, ik weet niet wat voor computer jij heb maar ik weet alleen hoe het moet met een Acer.
Als je die heb (waarschijnlijk niet) moet je ctrl f4 of f3 gebruiken, maar voor andere computers weet ik het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,het moet gewoon bij het beginscherm, maar misschien werkt het niet bij die computer

Andere antwoorden (3)

Draai systeemherstel naar een moment voordat je de installatie van Microsoft Office Pro hebt gedraaid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien mogelijk doe een systeemherstel naar een moment dat Office nog niet was geinstalleerd. Je zal dan al je aanpassingen aan het systeem terug zetten naar een moment voor de installatie van office.

p.s. Veel illegale windows en office downloads bevatten spyware en malware.
Vergeet niet de gedownloade bestanden te verwijderen en een virus/maleware scan te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GEEN systeemherstel, dat duurt uren, ga naar Menu start> Configuratiescherm>Programma's> Programma verwijderen.
zoek dan het programma dat je wilt verwijderen uit de lijst, zo kun je trouwens ook je computer opruimen van bestanden die te groot zijn.

Toegevoegd na 6 minuten:
ik lees net de andere antwoorden nog keertje door en meld er maar even bij, als je hem hebt gedownload van de site van MO dan kun je klantenservice ermee pesten ^_^ is dit gedownload, verwijder dan alle links tussen het programma en de software die je gebruikt om te downloaden, omdat deze in de downloadlijst kan staan word die soms ook niet verwijderd, dat geeft misschien de problemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vermoed dat het hier om een illegale versie gaat met een malware ingebakken.