Hoe moet je Windows en wat programma's op je SSD zetten?

Ik heb een 128 gb gekocht, hierbij heb ik het programma migrate os to SSD gekocht. Ik weet dat niet al mijn programma's op de SSD kan zetten. Dus mijn vraag is hoe ik mijn hdd en SSD samen kan laten werken. Want bij elke poging gaat het mis; de eerste kon ik alleen programma laten opstarten die op mijn SSD stonden, en bij de tweede poging krijg ik de fout met iets Windows kan niet inloggen door een user profile fout.
Als iemand deze problemen ook heeft (gehad) zou ik het graag horen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De hele fout is: de user profile service verhindert het aanmelden. Mijn besturingssysteem is Windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Mijn advies is om je pc opnieuw te installeren. Een OS migreren is niet een eenvoudige actie (als het uberhaupt al kan). Instal windows en zware programma's op de SSD. En de bulk data en normale programma's op de 'gewone' HDD.

De foutmelding lijkt aan te geven dat je profiel niet meer correct is. Dit is een typische melding als belangrijke profiel bestanden missen of corrupt zijn geraakt. Mogelijk zijn niet al de profiel bestanden verplaatst, gesynchroniseerd of zijn er bestanden verwijderd.

p.s. Voer nooit een defragmentatie uit op een SSD schijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het herinstalleren van Office of andere programma's kan je vaak op 2 manier doen. Vanaf de cd (welke je mogelijk hebt gekregen) of je download het programma van de site van de maker. Indien nodig zal je een serial key of andere unieke code moeten opgeven. Indien je deze code kwijt bent geraakt kan je contact opnemen met de software maker en kijken wat de verdere opties zijn.