hoe maak je een pijl met word 2010?

niet met invoegen maar met toetsenbord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
44.6K

Antwoorden (5)

alt23 tot en met alt27
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
--> op deze manier word t meestal een pijltje
probeer maar eens

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb 2x een - geschreven.... Toch zie ik er maar een :-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed! Zie ook antwoord WimuitDelft. Wie geeft daar een - voor! Van mij een +
Je kunt dus een pijl krijgen door invoegen. Maar zoals je al aangegeven hebt wilde je dat niet.

Bij mij werkt het door één keer de "-" aan te slaan en een keer de ">" aan te slaan: Dan krijg je: ->
Dan zou het als het goed is automatisch een pijltje moeten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een pijl in Word 2010 maak je met de volgende tekens
- - >
en op onderstaande afbeelding staan nog meer combinaties.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat doe je via je KeyPad (Het rechter gedeelte van je toetsenbord). Zet de NumLock aan. houd de linker Alt toets ingedrukt. Met Alt+24 t/m Alt+27 op het Keypad krijg je pijltje omhoog, omlaag, rechts en links. via de link kun je nog meer symbolen zien die je kunt invoegen.