Bestaat er een app waar je eenvoudig een pijltje, tekst of rondje op een foto kan plaatsen?

En wellicht als optie de mogelijkheid om een kleine tekening er op te maken teneinde iets uit te leggen.

Toegevoegd na 2 uur:
Android

Toegevoegd na 5 dagen:
Helaas mag ik hier zelf geen antwoorden geven, Echter heeft mijn vriendin een app gevonden welke exact aan mijn wens voldeed. Echt een must have. Zat er al aan te denken om hem zelf te laten ontwerpen.....Maar helaas hij bestond dus toch al.... Hij heet ``Skitch``

11 jaar geleden
in: Software
7.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op welk besturingssysteem?
Frimu2
11 jaar geleden
Android

Antwoorden (1)

Je hebt voor Android een app genaamd Sketchbook. Er is een gratis en een betaalde versie. Het werkt heel makkelijk. Je kan een foto uploaden en daarop tekenen. Je hebt ook pijltjes e.d. Tekst kan je er ook inzetten. Als je met verschillende lagen werkt kan je iets leuk creeeren.