Met welke app kan ik het dichtstbijzijnde toilet vinden op de Duitse Autobahn?

Ik zoek een app die mij vertelt waar het volgende toilet (een "echt" toilet, niet zo'n vies hokje) is. Liefst een app die ziet waar ik ben en in welke richting ik rijd, zodat hij alleen de relevante toiletten noemt. Een app die alle toiletten op een kaart laat zien (zodat ik dus zelf moet inzoomen en zoeken waar ik ben) is minder handig, maar zou acceptabel zijn als er nog geen lokatie- en rijrichtinggevoelige app bestaat.

Betaalde toiletten zijn geen probleem.

(Samsung, Android)

Cryofiel
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dan moet je de app hebben van Serways ; een soort snelwegrestaurant dat op grofweg exact dezelfde plekken zit als de Burger King uit mijn reactie, en ook betaalde toiletten heeft. (50 tot 70 cent). Naast uiteraard de mogelijkheid een hapje te eten of wat te drinken - zodat je zeker weet dat je bij het volgende toilet WEER moet stoppen ;)

http://www.serways.de/serways/serways_app/index.php