Hoe vind ik snel mijn antwoord op een email?

Als ik een email beantwoord zie ik een paars pijltje naar rechts in het envelopje dat aangeeft dat deze email al beantwoord is. Maar wat zou het fijn zijn als ik door bv op dat paarse pijltje te drukken direct naar die email kon gaan. Dit heb ik natuurlijk geprobeerd maar helaas zonder resultaat.

Daarom vraag ik mij af of er misschien een andere manier is om vanuit een ontvangen email waarop ik geantwoord heb, SNEL naar mijn antwoord/reactie op die email te gaan. Dat zou me heel veel zoekwerk besparen.

Alvast bedankt!
John

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik werk overigens met OUTLOOK

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2K

Antwoorden (3)

Dat doe je door vandaag nog over te stappen op gmail. Daarbij staat altijd de hele conversatie bijelkaar. Nooit meer gedoe met mapjes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan bij Hotmail ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hoe ideaal dat is! Ongelofelijk dat bedrijven nog met iets archaisch als ms outlook willen werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoezo naar de drukker? je kunt je eigen domeinnaam in je gmail adres laten opnemen. Dus een adres zoals info@gast.nl kan je als bedrijf onder gmail opzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin vraag.
Als je al een mail beantwoord hebt is deze opgeslagen in de map verzonden items daar kun je ook je antwoord op die mail terug lezen. Een andere manier is er niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je het mailtje opent, staat er boven de Aan en Van-gegevens in een lichtblauwe balk 'U heeft geantwoord op ...'. Wanneer je op de balk klikt, verschijnt er een venster 'Verwante berichten zoeken'. Wanneer je dat aanklikt, krijg je alle bijbehorende berichten te zien.