Hoe kan ik zien wat een verwijderprogramma als laatste heeft verwijderd/geprobeerd te verwijderen?

Ik was even weg en toen ik terug kwam had mijn zusje de computer uitgezet en weer aangezet (''hij was vastgelopen'').
Ik logde weer in en ik kreeg een melding van ''Eraser'' (zelf geïnstalleerd) dat het iets probeerde te verwijderen, maar dit echter niet lukte.
Hoe kan ik zien of Eraser meer heeft verwijderd en wat hij probeerde te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

beste tacoeter

je kunt geen overzicht openen van wat er verwijderd is als er programma's zijn verwijderd zou ik gewoon systeem herstel doen paar dagen voor dat hij vastliep en dit zij dit is te vinden onder bureau-accessoires dan systeemwerkset en dan systeem herstel

als je bestanden mist kunt u deze weer terughalen met handig programmaatje recuva niet alle bestanden zij mogelijk die BV al heel lang geleden zijn verwijderd en er al heel vaak een ander bestand over heen geschreven is op de hardeschrijf link van recuva staat bij bron

Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt. niks op de schijf veranderen of verplaatsen als je denkt dat je bestanden mist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je deze reactie nou op een normale manier had gezegt en je kritiek netjes geeft had ik er iets me kunnen doen ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen kritiek op jouw antwoord. Ik ben het volkomen met je eens.
Alleen meld ik eigen ervaring, dat een terugvind-programma zoals recuva alleen goed werkt als je na het verwijderen niet te veel verplaatst hebt op je schijf. Als waarschuwing dat TacoEter geen andere taken tussendoor gaat doen voor hij het programmaatje probeert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké mijn fout was beetje onduidelijk voor me ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Recuva maar daar heb je dus helaas geen overzicht :(