Kan ik een standaard tekst in mijn mail plaatsten?

Ik wil graag een standaard tekst in het einde van mijn mailtje hebben,

Bijvoorbeeld M.V.G..... en dan nog een plaatje erbij maar steeds het zelfde bij elk mailtje dat ik stuur,

Ik hoop dat Julie dit weten ik heb Windows live mail 2012,

M.V.G jordy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
11K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oei, M.V.G. staat wel heel onsymphatiek...
Zoek even bij 'handtekeningen' of 'onderschrift' in de help van je mailprogramma.

Antwoorden (2)

Jazeker kan dat. Hoe het precies bij Windows live mail gaat kan ik niet beschrijven, omdat ik dat niet gebruik. Maar over het algemeen gaat het ongeveer zo:
Onder Extra bij Opties ga je naar Handtekeningen. Zodra je die hebt aangemaakt kan je instellen dat die aan alle uitgaande berichten toegevoegd wordt.

Toegevoegd na 24 minuten:
Hier staat stap voor stap beschreven hoe je het precies doet: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-live/mail-create-signature
En dat komt inderdaad geheel overeen met hoe het in Windows Mail gaat.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nou juist het probleem, Ik weet niet hoe ik een digitale handtekening moet maken, Kun jij me helpen? M.V.G.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het al wel geprobeerd maar er komt maar geen handtekening?
Amadea
11 jaar geleden
Ik wil best proberen je te helpen, maar dan moet ik even duidelijk krijgen wat er mis gaat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou kijk er staat tussen opties en dan handtekening tekst daar typ ik du mijn gegevens maar dan druk ik op ok, En dan schrijf ik een mailtje en staat er niks, Heel raar, M.V.G.
Amadea
11 jaar geleden
Maar heb je dan wel eerst aangegeven dat de handtekening aan alle berichten moet worden toegevoegd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het lukt nog niet ik kan nog steeds geen handtekening maken ik volg alle stappen maar lukt gewoon niet?
De volgorde is
1. In linkerbovenhoek ga je naar Opties
2. Mail
3. Handtekeningen
4. Handtekening bewerken : daar je tekst plaatsen
5. Daar kan je aanvinken : Handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen
maar misschien is dat niet zo handig, kan later ook nog
6. als je 5 niet heb aangevinkt moet je even een nieuw bericht maken
7. En in het nieuwe bericht even op Overige/Handtekening klikken en het staat er in
8. En als je 5 heb aan gevinkt dan staat je handtekening al gelijk in je nieuwe bericht
Succes

Toegevoegd na 8 minuten:
Dus als jij die tekst niet in ieder nieuw bericht wil hebben
dan moet je het bij 5 niet aanvinken
Maar waar je de tekst wel wil hebben doe je nr. 7

Toegevoegd na 11 uur:
Ik heb even een 2 afbeeldingen voor je gemaakt
dan wordt het iets duidelijker.
Het gaat over de aanduidingen 3 , 4 , 5 en 7