Hoe krijg ik mijn schrijfrechten terug op mijn acer laptop?

Ik kan mijn antivirus in installeren omdat ik geen schrijfrechten heb,
terwijl ik als adminstrator ben ingelogd.
het gaat om een acer aspire 7730z

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoeld dat je je antivirus NIET kan installeren omdat je geen schrijfrechten heb? (Schrijffoutje)✏
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat klopt Sven

Antwoorden (1)

klik het betreffende bestand met je rechter muis toets aan en kies Als administratoruitvoeren. Het echte administrator account staat vanaf Vista niet meer aan. Maar dit zou wel moeten werken met bovenstaande optie.

Toegevoegd na 3 dagen:
windows 7
Iedere keer dat je een programma installeerd moet je op OK drukken om toestemming te geven.. Dat kun je op de volgende manier uitzetten.

UACL uitzetten.
Ga naar start dan op uitvoeren en type msconfig.
klik op het tabblad Hulptrogramma's
selecteer UAC instelleingen wijzigen en klik op starten
je ziet nu een schuifbalkje sleep dat helemaal naar beneden. ."Nooit een melding weergeven"
Klik op OK en inhet volgende scherm ook op OK UAC is nu uit geschakeld

Administrator account aanzetten.
ga naar start uitvoeren en type cmd en druk op enter.
type het volgende commando
net user administrator /active:yes en druk op enter De melding komt de opdracht is uitgevoerd.

meldt je nu af en je ziet dat er nu een account bij is gekomen Mocht dat niet het geval zijn start dan even opnieuw op.
als je alles hebt gedaan wat je wilde zet het administrator account dan weer uit
log weer in met je eigen naam en type in de dosbox het volgende
net user administrator /active:no