Hoe speel je een srt bestand af in windows media player?

Precies dezelfde naam geven en in dezelfde map zetten werkt niet. Ik heb een windows 7. Het moet dus afgespeeld worden in windows media player met een avi-bestand.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
10.2K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
je kunt 'm ook 'in de film zelf gooien' terwijl hij speelt, ongeacht de naam of de plaats van de srt file
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je vlc media player installeerd kun je het avi bestand selecteren en het srt brstand dat er bij hoort

Het beste antwoord

Ik raad je aan om de gratis VLC speler te downloaden. Windows media player ondersteunt niet alle formaten. Bij vlc op de rechter muisknop en dan ondertitels> en je .srt pakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In het menu→extra→opties→tabblad beveiliging: vinkje zetten in het vakje: ondertitels weergeven indien aanwezig.
Als je dit niet aanvinkt speelt hij standaard de ondertitels niet af ook al hebben deze dezelfde naam als het filmbestand.

Toegevoegd na 59 minuten:
Ik lees net dat WMP srt niet van zichzelf ondersteund.

(http://www.brighthub.com/computing/windows-platform/articles/41466.aspx)

Om dit te omzeilen moet je DirectVobSub codec installeren. Dit is te downloaden via: http://www.free-codecs.com/download/DirectVobSub.htm

Wat een beetje Googelen al niet tevoorschijn tovert :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is ook al aangevinkt...