Hoe kan ik mijn PC scherm opnemen?

Ik wil een paar programma's opnemen via mijn pc, heb je een programma die je scherm opneemt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan heel makkelijk met screen recording software.
Gratis: Hypercam, Camcorder.
Beter is om betaalde software te gebruiken, zoals:
Camtasia, Allcapture
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maken de gratis programma's er ook een .avi of .mp4 van?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb inmiddels hypercam2 maar kan alleen een klein vakje filmen??...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Hypercam 2 ook (ik gebruik echter Camtasia).
Bij mij staat er een knop onder de tab ''Screen Area'' twee handige functies, namelijk:
1. Select region
2. Select window De tweede selecteer je bijvoorbeeld alleen de groote van je internet programma.
Als je je hele scherm wil opnemen moet je de 1e knop gebruiken.
Druk daar op en selecteer dan de grootte van je scherm met je muis.