Hoe kan het dat een gebrande dvd hapert?

Ik brand een dvd met MAC Toaster zoals het hoort en kan deze goed afspelen. Dan kopieer ik de video_ts en audio_ts naar mijn bureaublad en deze mappen brand ik dan op dvd. Gaat allemaal goed en ik zie ook op de spiegelzijde inhoud erop gebrand. Als ik de dvd afspeel doet hij het, maar loopt vast na een bepaalde tijd. Als ik de master meerdere keren brand, lopen de kopieën allemaal op een ander punt vast. iemand een idee wat er mis is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik ken het probleem en het wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt omdat je een te hoge brandsnelheid gebruikt. Probeer het eens met een mindere snelheid, dit is meestal gewoon in te stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, dit is het proberen waard. Ik heb alles op 16x gezet. Op de dvd staat 4-16x dus ik heb wel de max gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kent het gezegde: haastige spoed is zelden goed :-). Geldt ook voor het branden van dvd's dus! Hoe hoger je brandsnelheid, des te groter is de kans op fouten.