Wat is een goed programmaatje om muziek onder een video te zetten?

ik heb met fraps een gameplay opgenomen en daarbij praat ik ook in de microfoon. ik heb het programmaatje freemake video converter en daarmee kan ik er wel een liedje onder zetten, maar dan verdwijnt het geluid van de microfoon. hoe moet ik met freemake of met een ander programma dus 2 audio tracks (microfoon en liedje) onder een video zetten? (het geluid van de microfoon staat al wel onder de video.

Toegevoegd na 23 minuten:
oh ja vergeten te zeggen: liefst wel een beetje goede kwaliteit (dus eigenlijk geen mswmm) :p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan dat gewoon met windows movie maker

Het beste antwoord

Het standaard programma windows movie maker werd er uitstekend voor.
Kan je meerdere geluidsfragenten monteren onder een video.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik lees nu pas dat je geen WMM wilt ;)
Ander heel goed alternatief is videopad.
http://videopad-video-editor.nl.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Video pad is een goed programma!

Andere antwoorden (1)

imovie van Apple werkt echt super

Toegevoegd na 58 seconden:
als je geen apple hebt is windows movie maker ook super hoor