Kan een Power Point 2000 presentatie afspelen op Power Point 2007?

Ik moet een PP presentatie maken voor school. Maar ik heb alleen Power Point 2000 en daar hebben ze 2007.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Net als met Word documenten vermoed ik dat het ook met Powerpoint goed zal gaan.
Oudere office versies worden over het algemeen goed geaccepteerd (.doc van word kan van word '97 tot 2003 worden gebruikt.)

Houd er overigens wel rekening mee dat het resultaat in 2007 net iets anders kan uitvallen dan in PP 2000.

Succes met je presentatie en zorg ervoor dat je 15 min vantevoren alles klaar hebt staan ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat moet geen probleem vormen, andersom is moeilijker.
(bijna) alle nieuwe zachtewaren leest/speelt de oude versies gewoon af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat gaat niet mijn vrouw heeft hetzelfde probleem gehad en heeft alles om moeten zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jij schrijft is nietwaar alleen al om de simpele reden dat je vrouw het niet om kon zetten als ze de 2000 versie had zoals vraagsteller. Jullie hebben 2007, dan kun je het wel heel simpel opslaan als 2000 versie.
Minnetje is overigens niet van mij.