Hoe haal ik het wachtwoord van een Ipod touch als je het wachtwoord niet meer weet ?

Mijn broertje heeft een Ipod touch (4e generatie) waar hij een wachtwoord op heeft gezet. Nadat mijn ouders hem hadden afgepakt als straf is hij zijn wachtwoord dus vergeten. Nu wil hij die Ipod graag weer gebruiken en heeft mij gevraagt te helpen. Ik heb hem al geprobeert aan te sluiten met Itunes maar dan krijg ik een melding met dat ik het wachtwoord moet invoeren. Het liefst reset ik hem, maar hope doe ik dat zonder dat ik het wachtwoord weet? Iemand die me kan helpen ? alvast heel erg bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan de ipod in de DFU mode zetten, dan reset die alles.
Je moet hem dan via usb aansluiten en dan de home button en de aan en uit knop tegelijk ingedrukt houden. Na 10 seconden laat je de aan en uit knop los maar houd je de home button ingedrukt.
Dan zie je als het goed is iets in itunes gebeuren en dan kan je het in de DFU mode zetten.

Lukt niet altijd direct om hem in de dfu mode te krijgen want het komt best precies met de 10 seconden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vraag of ze het wachtwoord naar zijn email adres willen verzenden; hij heeft nl. wel een account bij iTunes
11 jaar geleden
bolt77
11 jaar geleden
hmm, ok. Je kan ook de Apple klantenservice bellen 0900-0400 899