Hoe moet ik .docx bestanden openen?

Heb nog office 2003. Compatibiliteitsprogramma al gedownload, heeft ook tijdje gewerkt. Maar nu geeft pc aan dat de toepassing niet gevonden is. Opnieuw gedownload, maar kan .docx bestanden nog steeds niet openen. Misschien te maken met een servicepack die nog niet gedownload is? Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.5K

Antwoorden (5)

.DOCX is een extensie die gebruikt wordt door Word 2007+.
Je kunt hem hier gratis proberen te converteren.
http://www.doc.investintech.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou de maker van het docx-document kunnen vragen het bestand op te slaan als Word 97-2003-document. Die kun je wel openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
... hallo bureaucratische instelling, ik gebruik nog office 2003. kunt u misschien het document omzetten naar .doc? ... Denk niet dat veel mensen/bedrijven hierop zitten te wachten. Gewoon DOCX extensie installeren (zie antwoord AnywayNL)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet jij dat hij/zij te maken heeft met een bureaucratische instelling? Misschien gaat het wel om een klant/opdrachtgever-relatie.
Ik open dergelijke bestanden zonder (veel) problemen met het gratis libreoffice.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt dat bestand dus - bijvoorbeeld als bijlage bij een emailtje - van iemand gekregen. Probeer het eens OP TE SLAAN als .doc bestand. ("Opslaan als" en dan op dat zwarte 3-hoekje rechts te klikken en in het menuutje dat zich dan opent te kiezen voor "Word-document (*.doc)". Daarna kun je het gewoon met Office 2003 openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het begin heb ik dit ook gehad. Ik kon de documenten wel openen als je ze opslaat als een .doc bestand. Dat kan je meestal gewoon veranderen.