raid controller drivers, waar kan ik die veilig/verantwoord downloaden?

Ik heb een scan uitgevoerd en daarin kwam naar voren dat mijn raid controller (VIA VT8237 raid controller) niet up-to-date is. nu heb ik 2 vragen is het belangrijk dat ik deze update en waar kan ik de juiste driver downloaden ik had een bestand gedownload en die kreeg ik in .zip binnen en in de setup daarvan stond uitgever:onbekend terwijl ik dacht deze van de via site te hebben gedownload.

BVD

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ook originele drivers geven vaak de melding dat de uitgever niet bekend is. Als je ze van de officiele site van de fabrikant download, kan er weinig gebeuren.
Je kunt ook in apparaatbeheer klikken op de apparaten in deze computer (of recht op het icoon: 'deze computer' en dan naar eigenscahppen en apparaatbeheer. En vervolgens zoeken naar nieuwe drivers. Windows zal dan ezelf op internet gaan zoeken en installeren

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry voor de typevaudtjes.... Kleinte toetsjes op de telefoon.