Ik wil uit een foto gewoon een hoofd kunnen kopieeren en die bijvoorbeeld in een shirt van een voetbalclub plakken hoe kan dat?

Ik bedoel,ik wil het hoofd van Balotelli bijvoorbeeld in een NEC shirt plakken,alleen via paint etc. kan dat niet, zijn hier apps voor, en of computerprogramma's?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om iets even snel zonder downloaden te doen kan je het in paint ook proberen via Knipprogramma / Snipping Tool dat al op de computer staat. (stond er al op bij mijn windows7)

Antwoorden (6)

In Photoshop is heel veel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even in Adobe Photoshop Elements 9
Balotelli selecteren en op het shirt zetten
en dat kan in zoveel verschillende maten en vormen
hieronder zie je een voorbeeldje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het heus niet erg om een min te krijgen
maar zet er dan wel even de reden bij
Op PiZap.com zit ook een functie waar je foto's kunt uitsnijden en ze dan op een andere foto kunt plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Photoshop is betalend, een goed gratis alternatief is Gimp, en dat kan je er zeker mee. Ik gebruik dan altijd de Free Select Tool, is een icoontje dat er uit ziet als een lasso. Je kan op youtube even opzoeken hoe het moet in Gimp, "gimp tutorial - how to cut out an image with free select tool" van jaidon13 is een goede uitleg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Adobe Photoshop is een goed programma, heb er veel plezier van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Photoshop is al enkele malen genoemd maar kost helaas een paar centen. Met "the Gimp" kan je hetzelfde trucje uithalen en is volledig gratis.