Is er een programma dat ervoor kan zorgen dat als ik "F" kort indruk dat hij dan ook "F" indrukt maar als je "F" lang indrukt hij een "R" indrukt?

op bepaalde spellen zijn bepaalde knoppen zo ver weg dus is er dan een programma dat onderscheid kan maken tussen kort en lang indrukken. Op de ps3 heb je dat namelijk wel maar kan dat ook op de pc? en zo ja waar kan ik dat downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Powergen
11 jaar geleden
R en de F staan inderdaad ook zover van elkaar op een toetsenbord...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja klopt, een beetje verkeerd voorbeeld. Maar volgens mij snap je wel wat ik zoek. En daar gaat het om

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk, alhoewel niet goed. Want de programma's die ik tot nu toe heb geprobeerd waren niet handig en werkte slecht. Sorry had je graag geholpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer, toch bedankt voor het zoeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar zoek jij dan eigenlijk op? heeft dit een naam?