Hoe moet ik grote bestanden(15,6 GB= 3x 5 Gb) inpakken met WinRAR, om als back up weg te zetten ?

Ik heb hele mooie compilatie van Amy Winehouse weten te vinden, en ik wil die graag op een partitie zetten waar ik de rest van mijn verzamelde muziek/video`s heb opgeslagen, zodat als me C: schijf mocht crashen ik nog steeds over deze bestanden kan beschikken BV. na een schone installatie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat niet altijd lukken als de C partitie en D partitie een fysieke schijf zijn. Een crash is vaak fysiek, niet partitie gerelateerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wild hetzelfde opmerken als MrTomaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Boeeeehooe, bedankt voor jullie antwoord, maar kan er niet veel mee, dus even kleine toevoeging en vraag; Ik heb op mijn Harde Schijf =C: een partitie aangemaakt, en die de stationsletter T: toegewezen(80Gb) als soort van back-up en waar ik mijn muziek vanaf speel. Het zijn nu allemaal Fysieke Schijven geworden, waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben maarja, dat kan ik niet meer terugdraaien heb ik gelezen, mijn vraag was eigenlijk; hoe groot wordt een bestand als ik hem inpak, en waar zet mijn Pc het gecomprimeerde bestand neer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in ieder geval bedankt mensen, ik zal ut us proberen op een klein bestandje(gekopieerd) wel te verstaan..thx Zx9

Het beste antwoord

Rechtermuisknop op de map en dan klikken op "toevoegen aan archief". Je kunt zelf nog een aantal instellingen veranderen zoals het in stukken archiveren met een bepaalde grootte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke en dankjewel voor jou antwoord mcjambi, Tevens zou ik graag willen weten met hoeveel MB`s Of Gb`s je zo`n bestand van 15,6 Gb verkleind? En waar wordt het verkleinde bestand(en) opgeslagen?? gr.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ligt aan de inhoud. het zijn vast mp3tjes, deze zijn al gecompressed en kan de verkleining van 1-5 % varieren. als het wav of flac bestanden zijn, die zijn niet compressed, de verkleining kan dan oplopen tot 40-50%
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie reactie trug..thx man.