Via welke site kan ik online een PDF-bestand omzetten naar een Powerpoint-bestand ? (zie uitleg)

Heb al diverse mogelijkheden bezocht via zoeken op Google, maar volgens mij kom ik gewoon niet bij de juiste uit :-(

Het gaat dus om een presentatie/dia's welke als PDF-bestand zijn gemaakt. Ik wil hier dus een Powerpoint-bestand van maken, zodat ik nog wijzigingen etc. kan doen in die presentatie.

Ik wil dus graag online iets kunnen omzetten, niet iets hoeven downloaden etc.

Alvast bedankt !

CJ

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zonder downloaden:

http://www.convertpdftopowerpoint.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi freekfluweel, dank voor het antwoord. Deze was ik eerder al tegen gekomen, en toen ik daar uploadde kwam de melding links onderin de browser met 'fout op de pagina' etc. Weet even niet of het aan die site ligt of mogelijk aan de browser (versie) instellingen op deze (werk) PC . In ieder geval dank voor het meedenken ! (meer suggesties uiteraard welkome)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ZamZar werkt in ieder geval wel. Heb zelf Google Chrome als browser: http://www.simpopdf.com/guide/convert-pdf-to-ppt-online-or-with-a-desktop-application.html