hoe kan ik me windows update?

ik heb windows een tijdje geleden geinstalleerd maar ik had een keer een update weggeklikt.
en nu wil ik em update maar dan krijg ik deze Foutnummer: 0x80244019 weet iemand mischien wat ik moet doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

ga gewoon via de link naar de site van windows update en laat deze scannen ?
of probeer deze site eens zie link ?
capthavoc
11 jaar geleden
Uit het uitgebreide antwoord dat Conqui stuurde:

"Foutcode 0x80070422, 0x80244019 of 0x8DDD0018

Oorzaak/Reden: Windows updates lukt niet meer? Als je een van deze foutmeldingen krijgt tijdens het downloaden van updates, is de oorzaak een computervirus dat de automatische Windows-updates heeft uitgeschakeld of een andere dienst op uw computer die nodig is voor Windows Update. Als je computer een virus heeft, moet je de computer eerst scannen volgens onderstaande methode en het virus verwijderen.

Oplossing: Zaak is dus virussen te verwijderen met een anti-virusprogramma

Toegevoegd na 1 minuut:
Conqie, hetie