Mijn spotify is gratis, die van een ander niet. Hoe kan dat?

Ik heb al een tijd spotify waarmee ik onbeperkt kan streamen. Dit werkt perfect.

Nu gaf ik deze tip aan een bekende van me. Deze heeft de dienst geinstalleerd alleen krijgt een restrictie van 10 uren. Na 10 uur streamen is niks meer af te luisteren.

Hoe kan dit?

Toegevoegd na 1 dag:
Na aanleiding van de antwoorden (bedankt btw!).

Nee, ik heb geen premium. Heb toch de onbeperkte versie.
Ik heb ook nooit gebruik gemaakt van die 30-dagen gratis premium.

Ik heb ingelogd via mijn facebook-account.

Maar dit alles heeft die ander ook op die manier gedaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Heb je toevallig geen Spotify premium? Daarmee kun je onbeperkt muziek streamer. Met de gratis Spotify versie kun je maar voor een x-aantal uur er maand muziek streamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft de minner hier een aanvulling op? Ben toch wel benieuwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik heb geen premium. Heb toch de onbeperkte versie.
Ik heb ook nooit gebruik gemaakt van die 30-dagen gratis premium. Ik heb ingelogd via mijn facebook-account. Maar dit alles heeft die ander ook op die manier gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruikt de ander Spotify voor de computer? Alleen voor de computer kun je er dan gratis gebruik van maken. Voor de tablet e.d. niet.
Het zou er misschien aan kunnen liggen wat voor account je hebt. Volgens mij is het als je namelijk het via spotify doet de eerste 6 maanden gratis zijn. Als je via Facebook inlogt is dit niet zo. Tenminste, dat denk ik.