ik heb adobe flash player en toch doet hij het niet?

Hoi ik heb adobe flash player 11 verschillende keren gedownload maar telkens als ik naar youtube of stardoll ga zegt het heel de tijd dat ik een flash player moet downloaden terwijl ik dat al gedaan heb!! Ik heb enorm veel geprobeerd en toch lukt het niet. Ik heb ook echt alles verwijderd van adobe flash player en toch weer opnieuw gedownload maar zonder succes :(

kunnen jullie me helpen aub? Ik wil graag weer terug naar justin bieber luisteren op youtube en candy crush spelen op facebook.

alvast bedankt x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Antwoorden (1)

Als het niet lukt met de recentste versie van Adobe Flash Player om het probleem op te lossen, kun je ook het volgende proberen:

1. Schakel de software voor het blokkeren van pop-ups tijdelijk uit als je die op je computer hebt geïnstalleerd.

2. Geef YouTube.com als vertrouwde site op in je firewallsoftware.

3. Zorg ervoor dat andere toepassingen, zoals QuickTime, iTunes, RealPlayer of Windows Media Player, niet als de standaard streamingtoepassing zijn ingesteld. Dit kan van invloed zijn op de videospeler.