Weet iemand hoe je OpenOffice Writer het automatisch aanvullen van woorden uitzet?

Soms als je begin van een woord typ dat je vaak gebruikt heeft OpenOffice dit word onthouden en vult hij deze alvast aan in het blauw en als je dan op enter drukt staat dat woord er. Dit wil ik uit zetten weet iemand hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan moet je gewoon door type en niet op de enter druken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een kop eindig je niet met een punt en wil je wel aan de volgende regel beginnen en daar staat er in eens een word die je niet hebt getypt beetje onhandig. Vooral omdat ik met een spraak programma werk die daar ook geen rekening mee houd.

Antwoorden (1)

Als u een automatische correctie of aanvulling snel ongedaan wilt maken, drukt u op Ctrl+Z.
als je een taalfout maakt corrigeert hij dit direct, is natuurlijk ook wel handig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil het niet ongedaan maken (Ctrl+z) maar dat het niet gebeurd. Het spraak programma dat ik gebruik werkt hier namelijk niet goed mee samen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is dan het verschil tussen uitzetten en niet meer gebruiken?