Hoe krijg ik mijn wireless internet in een Medion laptop weer aan de praat?

Heb een Medion 97500 laptop. Geleverd met XP en nu met Vista. Sinds Vista werkt de hardware button van het wireless internet niet meer. Overal gezocht en ook de vrienden van Medion kunnen niets doen, zeggen ze. Dus wat ik zoek is software om die button weer aan de praat te krijgen. of dat ik dat wireless vanuit het scherm kan activeren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
12.9K

Antwoorden (5)

Probeer eens je drivers te updaten.

Ga naar start
Rechtermuisknop op Computer
In het linkermenu op "Advanced system
Klik vervolgens op het tabblad Hardware en dan Apparaatbeheer. (Device Manager)

Als je daar ergens een geel vraagtekentje ziet staan, rechtermuisknop daarop en Stuurprogramma installeren

Anders klap je Netwerk adapters uit en rechtermuisknop op je netwerk adapter
Stuurprogramma bijwerken.

Anders kun je ook nog je chipset drivers opnieuw installeren, deze kun je waarschijnlijk wel ergens op de medion site vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga naar de website van medion, en kijk bij support/drivers of iets dergelijks.
Ergens zal je dan het serienummer van je laptop moeten invoeren, waarna je bij de drivers van je laptop komt. Deze kan je dan weer installeren :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
fn en F2 tegelijk indrukken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan zijn dat er hardware inzit die niet Vista compatable zijn. Ik zou zeggen XP erop en dan doet alles het waarschijnlijk. Deze serie heeft meer moeite met hardware zoals bluetooth, cardreader. Zie bron voor meer info.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien moet je een andere router plaatsen de volgende:
# Draadloos netwerkkaart

* Ondersteunde standaarden: 802.11a / g / n tot 300 Mbit/s.
* Overdrachtsnelheden: 11-300 Mbit / sec.