In Exchange 2007 kun je email blockeren die een bepaalde Display Name hebben?

Er wordt vaak mail ontvangen van VIAGRA Best Supplier met een random generated emailadres.
Als ik een transport rule aanmaak met delete if sender is from VIAGRA dan kijkt het programma blijkbaar alleen naar het emailadres.

Toegevoegd na 1 week:
Jouw antwoord is voor Outlook 2007
Ik heb het over Hub Transport in Exchange 2007, dus voordat het bij de ontvanger komt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Extra --> Regels en Waarschuwingen --> Nieuwe regel

Kies bij "Beginnen met een lege regel" voor "Berichten controleren als deze aankomen".

Klik op "Volgende".

Kruis het vakje "met specifieke tekst in het adres van de afzender" aan.

Klik in het onderste vak op de blauwe tekst. Vul nu de woorden (bijvoorbeeld Viagra) in waarnaar je wilt zoeken.

Klik op "Volgende".

Nu kun je kiezen voor het verwijderen van het bericht, of voor het permanent verwijderen van het bericht.

Daarna de procedure afmaken, zonodig uitzonderingen toevoegen, de regel een naam geven, en klaar ben je.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat niet over Outlook maar over Exchange Server!!