iCal, iChat, mail, safari, Finder, hulpprogramma's enz.

Toegevoegd na 3 minuten:
Software
OS X Lion (Met Mail, Adresboek, iCal, de Mac App Store, iTunes, Safari, Time Machine, FaceTime, Photo Booth, Mission Control, Launchpad, AirDrop, Hervatten, Automatisch bewaren, Versies, Snelle weergave, Spotlight, QuickTime en meer.)
iLife (met iPhoto, iMovie en GarageBand)

Sorry het antwoord was niet compleet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tja welke versie MAC os zit er op ?
in feite kan je dan gewoon op de site van apple kijken wat er allemaal al standaard bij zit
de app store heeft veel gratis app (vanaf 10.6)
maar wellicht heb je ook het
Apple ILife pakket er bij ?

Hier link naar mountain lion 10.8
capthavoc