Hoe kan ik bladwijzers verwijderen in Opera die niet in een map zitten?

Ik heb bladwijzers toegevoegd die niet in een map zitten, en het lukt maar niet om die te verwijderen. Als naar bladwijzerbeheer toe ga, zijn deze bladwijzers niet te zien, dus ook niet te verwijderen, dat lukt alleen met bladwijzers die in een map zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.5K

Het beste antwoord

Open "Bladwijzers beheren" en klik in het linkervenster onder alle mappen. Je ziet dan rechts ook de bladwijzers die niet in een map zitten. Als je die selecteert kun je ze (b.v.) met del verwijderen.
rose
11 jaar geleden
rose
11 jaar geleden
Ja, dat zie ik ook. Maar als je dan in de ruimte onder de mappen (in het linker vensterdeel met de 'mappen' boomstructuur) klikt, zie je rechts ook de bladwijzers die niet in de mappen zitten. Bij mij is Opera de onderste map, als ik daaronder klik zie ik rechts ineens ook de 'maploze' bladwijzers.