Ik heb Pinnacle Studio 15, nu krijg ik ineens vraagtekens in sommige scenes van mijn vakantiefilm als ik de film wil afspelen?

ik heb de film al een paar keer afgespeeld en hij was super mooi en goed, nu wil ik nadat ik een andere filmpje tussendoor had gemaakt weer beginnen met mijn vakantiefilm en nu krijg ik in sommige bewerkte scenes vraagtekens. Hoe kan dit en hoe krijg ik dit weer goed??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Je schrijft: "Nu wil ik weer beginnen met mijn vakantiefilm".
Ik maak daaruit op dat je je beelden alleen bewerkt had (geknipt, geplakt, overgangen erin etc.) maar nog niet de film hebt "Laten maken".
Als je in de tussentijd, toen je aan dat andere filmpje gewerkt hebt, bestanden van je vakantiefilm verwijderd hebt, dan kan het programma die dus niet meer vinden en geeft dan een vraagteken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus die bestanden krijg ik op geen enkele manier meer terug?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal gesproken niet. Maar er zijn programma's waarmee je bestanden die je verwijderd hebt kunt terughalen. Bijvoorbeeld met het programma "Undelete 360". Ikzelf heb daar geen ervaring mee, maar misschien kun je die vraag eens voorleggen aan "Goeie Vraag".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, maar ik weet niet of dat werkt want ik heb de filmbestanden wel alleen dat wat ik helemaal bewerkt heb aan die bestanden is eruit, dus dan zou ik dat weer opnieuw moeten doen of kan dat ook nog terugkomen met dat programma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de bestanden nog hebt hoef je ze natuurlijk niet terug te halen. Maar, een andere vraag: heb je de vakantiebestanden soms verplaatst?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou inderdaad kunnen dat je ze verplaatst hebt. Dat heb ik ook wel eens gehad. Als je ze weer in de oorspronkelijke map zet, gaat alles weer goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik zou het niet weten eigelijk wat ik heb gedaan. ik heb sommige filmpjes bewerkt en die zijn er nu uit, maar volgens mij heb ik niet echt die bestanden verplaatst en anders als ze weer goed staan op de een of andere manier haalt het progamma die "vraagtekens uit mijn film?