Wat is een goede gratis programma om van je cd's goede mp3 opnames te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

iTunes, is namelijk gratis. Standaard op elke Mac maar ook voor Windows te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou de Youtube Downloader adviseren. Daar staat een converter op, die van bijna alle soorten, mp4, mp3, wma, wmv, avi etc kan converteren... buiten dat om kan je dus ook bestanden downloaden via youtube.
* Ga naar het nummer dat je wil downloaden, kopieer
het URL (internetadres) en kopieer deze in youtube
downloader.

zo heb je er nog meer aan :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat jij nummers van een CD af wil halen?
Dat kan erg makkelijk door het rippen van de cd.

Dit kan via Windows Media Player