Hoe krijg je een pst.bestand dat e-mail gegevens bevat weer teruggezet in outlook ?

Ik had een probleem met mijn laptop en heb toen met veel moeite een pst bestand gemaakt waarin mijn e-mails bewaard konden worden en dit bestand heb ik opgeslagen onder mijn documenten maar nu ik dit weer in outlook wil terugzetten kom ik er niet uit,het moet via gegevensbestandsbeheer of zo iets weer geexporteerd kunnen worden,maar hoe precies weet iemand dit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Contact personen ex- en importeren in outlook.
Exporteren

1. open outlook
2. kies bestand en dan importeren en exporteren.
3. Kies in de lijst "naar een bestand exporteren" klik volgende
4. kies "bestand met persoonlijke mappen .pst" klik op volgende
5. nu kun je kiezen wat je wilt exporteren. Klik in dit geval op contactpersonen
Heb je onder contactpersonen sub mappen gemaakt zet dan het vinkje aan inclusief submappen.
6. nu wordt je gevraagd waar je het bestand op wilt slaan.
Klik op bladeren en kies b.v. de map mijn documenten. of in dit geval Documenten van je naam vul bij bestandsnaam in outlook.pst
klik op Ok
7. Laat de opties staan zoals ze zijn en klik op volgende en in het volgende scherm op ok
Klaar de contactpersonen zijn opgeslagen.
Kopieer outlook.pst uit de map mijn documenten naar je usb sstick en importeer het op je andere computer.

Importeren.
1. start outlook
2. kies bestand importeren exporteren.
3. kies nu "gegevens uit een ander programma of bestand importeren" klik op volgende
4. kies nu bestand met persoonlijke mappen .pst klik op volgende
5. In het volgende scherm blader naar de usb stic en selecteer outlook.pst klik op volgende
6. klik nu op contactpersonen en dan op voltooien
klaar ben je.
LET OP.
Als je de volledige inhoud van outlook wilt meenemen naar je niewe pc klik dan bij de optie importeren bij punt 5 op de bovenste optie. de volledige inhoud van outlook wordt nu gekopieerd. vergeet niet de optie inclusief submappen aan te zetten
Heb je outlook al langere tijd in gebruik dan kan het .pst bestand redelijk groot worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar File
Kies voor Openen
en kies dat OutlookDataFile. Dit zijn pst-bestanden.

(ja sorry, heb hier alleen de engelse versie. In NL zal dat iets als "Bestand->Openen->Outlook data bestand" zijn)