Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voeg ik een pdf bestand - dat uit meerdere pagina's bestaat - in een word bestand (versie 2007)?

Ik denk te weten hoe het moet, maar alleen de eerste pagina (van de 8) verschijnt in het word bestand.
Hoe krijg ik de rest ook daar of zijn ze er wel en moet ik nog iets anders doen?

Heb het op de volgende manier gedaan:
invoegen/object/tabblad: nieuw/adobe acrobat document/bestand selecteren/openen


Dank voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
10.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik op onderstaande link en download free pdf to word converter simpeler kkan het niet.
http://free-pdf-to-word-doc-converter.nl.softonic.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens het pdf te openen en dan opslaan als te drukken. Nu sla je hem niet als pdf op maar als word bestand. Dit is het enige wat ik kan bedenken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding