ik heb een film in windows movie maker gemaakt maar kan niet opslaan hij zegt dat hij onvoldoende geheugen heeft maar staat in c 640 GB?

ik heb een film gemaakt op windows movie maker maar als ik hem wil opslaan zegt ie onvoldoende geheugen, wat is dat ik heb 640 gb en sla het altijd daar op wat kan ik doen
er staat: er is niet genoeg geheugen om dit bestand op te slaan, probeer het met een lagere resolutie op te slaan' dat was dus de letterlljke tekst alvas bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

640GB totale grootte of 640GB over? Daarnaast kan een film wel 100den GB's groot worden als je geen compressie toepast of een hoge resolutie opgeeft.

Je zal dus na moeten kijken wat de ruimte is die over is op je schijf en niet wat het totaal is en daarnaast kan je een andere compressie of resolutie instellen.

Toegevoegd na 53 seconden:
Anders wordt het een exterene of interne schijf aanschaffen of je HDD legen/opruimen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In welke compressie/formaat probeer je op te slaan? Speel hier eens mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meestal staat het standaard op MPEG-2 dacht ik.