Window live mail kan niet worden opgestart, pas na 5 x weer opnieuw opstarten van het programma, kan ik pas mijn mail lezen?Wat kan ik het beste doen?

En waardoor komt dit? Ik heb een goede virusscanner en een anti malware programma.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Misschien het hele programma opnieuw instaleren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werk je via WIFI? Als je de computer opstart en je probeert zodra je beeld hebt (jouw bureau pagina) Live mail te starten gaat dat vaak niet omdat er onder water nog van alles geactiveerd moet worden. Ook kans dat de WIFI verbinding nog aan het opbouwen is. Oplossing: laat de computer 5 minuten met rust en probeer dan het programma te starten.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik werk niet via wifi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was ook een vraag van mij. Toch kan het een opstartprobleem zijn. Blijft de vraag of je het bewuste programma gelijk bij het starten van de pc runt. dus de 5 minuten rust geldt nog steeds als mogelijke oplossing. Anders even de-installeren en opnieuw installeren. Save wel even de relevante gegevens van te voren.
Overstappen op een opensource oplossing. Microsoft maakt nou niet echt de meest uuuh... hoe zal ik zeggen.... betrouwbare toepassingen.

Maar oke als je dat niet wilt:

log een keer niet uit als je goed ingelogd bent, maar sluit de pc zonder uit te loggen af. 9 van de 10 keer is het dan over.