Hoe zorg ik ervoor dat mijn document altijd in het midden staat ?

Als ik Word 2010 open, staat mijn document links (dus eigenlijk voor 2 pagina's).

Hoe krijg ik dat naar 1 pagina, zodat ik pagina per pagina zie, ipv 2 per keer ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
10.2K

Antwoorden (2)

Klik op het tabblad "Beeld" en dan kan u links boven de gewenste visualisatie kiezen.
In uw geval op "Afdrukweergave"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het staat op afdrukweergave. Maar dan voor 2 pagina's tegelijk. Ik snap het echt niet. Heb al eerder dit probleem gehad, maar ik herinner mij echt niet meer hoe dat toen is opgelost geraakt.
Rechts onderin kun je in en uitzoomen, je hebt zo'n groot scherm dat er zelfs 2 pagina's naast elkaar goed leesbaar kunnen zijn. Als je inzoomt daar brengt hij de linker pagina naar het midden en wordt hij ook nog eens groter.