Ik heb diverse hotmail accounts, en ik ben het telkens inloggen/uitloggen een beetje beu. Kan dit niet op een makkelijkere manier?

Bijvoorbeeld met één of ander programma waarbij ik op een link klik en dan gelijk wordt ingelogd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik gebruik outlook. Ook heb je windows mail. Hier kun je alle mail-adressen in één programma hebben staan. Één keer inloggen en hoppa. Het staat allemaal bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt Windows Live Mail op je pc zetten en daarop al je e-mailadressen invoeren. Het programma is ook ideaal voor het opstellen en verzenden van berichten via verschillende accounts. Maar het nadeel daarvan vind ik dat je, bij het opstarten van je pc, telkens Live Mail moet openen om te zien of er berichten zijn.

Het kan ook makkelijker (en vooral veel sneller), met b.v. PopPeeper. Een simpel programmaatje dat na het opstarten van je pc meteen je e-mail even controleert. Nieuwe berichten van verschillende accounts verschijnen -handig en overzichtelijk- onder elkaar. Zodra er een nieuw bericht binnenkomt, krijg je een geluidsmelding én een pop-up waarvan de kleur aangeeft via welk account je het bericht ontving.

Voor het beantwoorden van een bericht of het verzenden van een nieuwe e-mail is dit programma niet echt handig: daarvoor kun je beter Live Mail gebruiken. PopPeeper en Live Mail kun je gerust alle twee op je pc zetten. Voor een Nederlandse versie moet je apart het taalpakket installeren dat op de website staat.
Pieter2011