Ik wil mijn iPod touch 4g iOS 6 downgraden naar iOS 5.1.1 maar dan krijg ik de foutcode 3194 hoe los ik dat op?

Is er ondertussen al een jailbreak met cydia voor iOS 6 zo ja waar kun je die downloaden? Ik vind iOS 5.1.1 ook fijner dus hoe kan ik die error fixen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Powergen
11 jaar geleden
SBSH Blobs opgeslagen? Zo nee... vergeet het dan maar..

Antwoorden (1)

Ten eerste heb je de SHSH Blobs nodig. Dit zijn bestanden die je op bijvoorbeeld IOS 5.1.1 opslaat met tinyumbrella. Via deze bestanden kan je dus altijd terug naar IOS 5.1.1.
Als je je ipod toch wil jailbreaken zijn deze jailbreaks al uit:
Er is wel al een tethered en semi-untethered jailbreak uit.
Tethered houd in dat je je telefoon niet kan opstarten zonder de computer.
Semi-untethered houdt in dat je je telefoon wel aan en uit kan doen alleen als je hem uit hebt gedaan hem weer aan zet doet safari,mail,cydia (appstore weet ik niet zeker) en alle jailbreak apps natuurlijk. Nou kan je voor safari google chromo gebruiken en voor mail sparrow+ gebruiken. Maar het is
alsnog vervelend als de appstore en alle jailbreak apps het niet doen. Want je moet hem dan dus weer op je computer met redsnow rebooten. Hierbij verlies je niks.
Als je deze jailbreak dingen wil volgen enzo moet je op youtube for everythingapplepro zoeken hij legt t heel goed uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry voor de spelfouten.