Kan ik mijn muziek op Spotify zetten en delen met andere mensen?

Graag wil ik weten of ik mijn oude cd's en eigen muziek op Spotify kan zetten om te delen met andere mensen? Vaak kom ik nog oude cd's tegen die niet op Spotify staan. Moet je je computer daarvoor dan bijvoorbeeld aan laten staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

oude cd's toe voegen kan niet. Deze muziek zou je echt opnieuw per artiest opnieuw moeten "downloaden". Als je spotify lijsten wil delen met 1 bepaald iemand kan je dit via facebook doen. En met vele typ je op google spotify playlist in en dan kom je op de site waar iedereen zijn playlisten dumpt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
top! dankje voor de info.