De Flash player van de browser Google Chrome lijkt steeds niet geüpdatet,terwijl dit allang gebeurd zou moeten zijn. Weet iemand een oplossing?

Uit een ander topic heb ik hier ook over gelezen, maar ook ik kom er niet uit.

Steeds vragen verschillende applicaties om de nieuwste versie van Adobe flash player te installeren, terwijl dit dus niet mogelijk lijkt met google chrome, maar hoe dan wel?

Toegevoegd na 6 uur:
Ik heb inmiddels het euvel kunnen achterhalen.
De verstoring met de browser games die ik ervaarde hadden uiteindelijk niet met de flash player van doen, maar zat het in het energie beheer programma, deze stond ingesteld op " energiebesparing " met de laagste prestaties, dus vandaar die trage laptop.

Mijn excuses aan de moderators van dit programma als ik off-topic zou zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Officieel heeft google chrome zijn eigen flashplayer plug in
Deze wordt verder automatisch geupdate
Kijk ook eens onder
maar ik vermoed dat sommige websites nog niet goed werken met chrome en dat deze melding tevoorschijn komt
terwijl hij niet fout is maar ligt het meestal aan de website codes.
met de meeste site zal je dat probleem niet tegenkomen
wellicht wel met site die particulier zijn ?
maar je mag overigens gewoon de adobe flash installeren met de hand wellicht dat dat helpt ?
handig kan dan wel zijn daarna even je browser geschiedenis op te ruimen.

heb je misschien een voorbeeld url dan kunnen we kijken
of dat bij ons ook gebeurd?

welke versie windows ?

Toegevoegd na 16 minuten:
kijk ook eens onder,..... help bij instellingen van chrome
misschien is daar wel een oplossing
wellicht bijwerken van de hele browser ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik windows vista 32 bit.
Echt een voorbeeld url heb ik niet, maar ik ervaar al een tijdje schokkende beelden en vertragingen en geef daarom de schuld aan de verouderde versie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze met name https://alliances.commandandconquer.com/nl/ geeft erg veel problemen.
capthavoc
11 jaar geleden
op mijn vista 32bits doet hij het prima dus dat is denk ik niet aan de orde
zolang je beeld hebt is de player wel up to date lijkt mij
misschien wat te weinig geheugen ?
of een schijfopruiming ? je kan alsnog de gewone player installeren gewoon via de website
maar probeer ook eens deze voor schijfopruiming
en een deep clean http://www.iobit.com/ascdownload-promo.php